fredag 24. september 2010

fredag....

I dag har det ikke vært store utskjeielsene på meg... Barna ble med Svigermor på kino og overnatting..Så da kunne jo jeg og mannen plutaelig finne på noe, men hva skal en finne på når kontoen begynner å få luftbobler, og mann skal på jobb i morgen tidlig... 06:30... for å være presis...og på en lørdag er det TIDLIG.. eller det er nå ganske tidlig uansett spør du meg...
Så da ble det jo bare en bitte liten tur på byn og kjøpe stoff til fler prosjekt...altså prosjekt julegaver...
Og med vind og regn på utsiden og prosjektet i gang var det jo bare å tenne en mengde stearinlys, nærmere 28 stk... ikke det at jeg har en vane for å telle de asså..


Noen stemningsbilder er på sin plass synes jeg....

Nå sitter jeg å prøver å se på film sammen med mannen, men må ærlig innrømme at jeg ikke helt har skjønt greia med å sitte to timer forran en skjerm og glo.... så da sitter jeg heller å planlegger opppssing av et barnerom... må si at  www.nettpynt.no  har det jeg er på jakt etter asså.... blir nok handlet inn en del derfra, ikke bare er det mye fint der, men kjenner jenta som driver butikken og er lokalisert her i porsgrunn, og slikt må vi jo støtte....

Altså... ikke store ståheien her i dag,...

ha en flott fredagskveld alle sammen  :o))





MIA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar