tirsdag 21. september 2010

Hjelp....

Så da sitter jeg her da... og prøver å skrive i min ferske blogg....  ikke like lett da jeg plutselig satt her... hmmm
jeg skjønner heller ikke stort av denne layout greia, men finner nok ut av det til slutt... så da regner jeg med forandringer kommer etterhvert.

Egentlig burde jeg nok ha lagt meg,siden jeg har så mye jeg skulle ha gjort i dag(som ikke ble noe av) så må ta det i morgen i stede.. men jeg er et så utrolig natt menneske, spesielt når mannen er på nattskift, ja da kan jeg sitte hele natten og gjøre mye av ingenting
Jeg sitter egentlig å kikker på noe jeg kunne ha gjort nå, tøybretting (!) det tar aldri slutt i dette huset... men ... gidder ikke nå. Det kan vente til i morgen...

vel vel, får vel prøve å finne ut av litt her.

Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar