søndag 26. september 2010

ja endelig var søndagen her og jentene kom seg endelig hjem, etter atter en helg på tur... trur ikke jentene har vært hjemme en hel helg på fler uker...så det var godt å få de hjem... tilogmed ingen krangling eller uenighet på oss heller... slikt skulle det ha vært hver dag ja  :o)
Hadde jo kjøpt inn  litt kos til de kom da, så det ble litt sukker inntak på de (men utrolig nok var de rolige resten av kvelden fordet..)


en ser sukkeret bare lyser lang vei.... men godt var det visstnok...

Planleggingen av oppussingen på Lottes rom er ferdig og er igang med å lage et deilig kose teppe som hun kan ha i soffan sin... håper iallefall det blir deilig... fargerikt skal det bli da.. om ikke annet. siden jeg jeg ikke kan hekle så måtte jeg jo da strikke da  (selv om jeg egentlig ikke er så flink til det heller...  :o/ ) To lapper er ferdig og må vel ha hundre.. så har et laangt prosjekt på gang...

men når kveldingen kom satte jentene og jeg oss ned for å perle litt, kjedelig men er jo så fornuftig, er jo så mye man kan gjøre med ferdig strykne perler som ser ut som krokodiller og lilla frosker...

..... men alltid koselig å finne på noe sammen da,


mamma mia for en film,.... en av min absolutte yndlingsfilmer går på tv3 og jeg er i syvende himmel  :o))


mia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar