mandag 27. september 2010

ny uke....

ja i dag ble det jo mandag da, og ny skoleuke for jentene igjen.... sto opp i dag og fant ut at i dag var det strømpebukse vær ja... godt jeg i det minste hadde funnet frem det da... for resten av vinter tøyet ligger i hauger inne i en klesbod...  :o/ må nok ta det brydderiet å finne det frem... huff det blir litt av en jobb...
Det skal bli flott med høstferie om to uker nå, merker det både på humør og ork på jentene, sitter jo i fler timer med leksene om dagen her jo... blir gale her ...

men en ting var supert i dag da... jeg fikk noe supert dupert i posten i dag, kjøpte noe nydelig på mor og datter design  på nettsiden www.epla.no ....kjøpte det inn til julekalendergaver til jentene, men klarte ikke å vente med å gi det, for jeg synes det de var så nydelige
se selv da... dette er jo bare design fra gode gamle dager da....

takk til desiree` som har laget disse nyyydelige, samt noen fine øredobber  og.... jentene ble henrykt over gavene på en mandag  :o)))


Nå har det seg jo og sånn at jeg kjenner Desiree` fra gamle dager, men hun har flyttet til Kristisnsand og jeg til Porsgrunn, så det er jo sånn det går da, at den eneste kontakten en får er at man blir venner på facebook, men heldigvis for denne blogge-verdenen, for da fant jeg jo henne her og  :o)) :o)

http://desireees.blogg.no/

da kan jeg jo følge med på hva hun gjør og kanskje lager  :o))
og det er litt ekstra moro å kjøpe noe av noen jeg kjenner :o)


Min søster med guttene stakk og innom i dag, det era lltid koselig, siden hun bor i Kragerø og jeg da som sagt her i Porsgrunn, så blir det liksom ikke at en stikker innom for kopp kaffe annen hver dag heller....
men en ting ble vi ganske enige om og det var at til lørdagen tar hun med seg symaskinen og sitt kreative humør og kommer opp til meg og vi kreerer sammen :o))) det blir koselig det!!!!

ser frem til lørdag storesøs....


MIA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar