onsdag 29. september 2010

tirsdag natt.......

sliiiten.... jeg er sikker på at jeg brygger på noe shit her... Og DET har jeg ikke tid til.... har jo en million ting å gjøre...
Hentet pakken min fra nettpynt.no i dag... juhu.. for mye kule gavepapir  fra blandt annet Blafre design. oi som jeg gleder meg til å gyve løs på tapetsering av møbler, settekasse og stæsj på Lottes rom...

 Siden jeg da har vært litt sånn på halv tolv, har det jo ikke akkurat vært veldig aktiv... så nå tenkte jeg at sengen med en god bok er tingen. Ender nok opp med å ikke lese noe, men å glo på en serie på sengen istede....Bare elsker å se på *Poirot på sengen , er så konge å omtale seg selv i tredje person.... hehehe...


satte krøllspenner på Aurora, hun ville ha sånne rare krøller på skolen i morgen sa hun så da ble det det...


"hahaha... jeg ligner oldemor"... "helu, jeg heter aud,,, kristine er mitt andre navn" slik gikk hun i fler minutter etterpå... hehe. men i morgen ligner hun ikke oldemor regner jeg med  .o))

Lotte ville IKKE ha krøllspenner, det fikk holde med maaange fletter, for det er sååå kult  ;o)
Så armen min ble en smule øm etter mye rulling og fletting, men hva gjør en ikke fo barna.....hehehe

Nei NÅ er det natta nå, så alle godfolk der ute....: ha en fantastisk natt

Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar