tirsdag 12. oktober 2010

en liten høstferie


En liten høstferie er ikke å forakte, men siden jeg som mor ikke har ferie her hjemme, må jeg jo bare gjøre det beste for å kose meg litt innimellom øktene, så nå har jeg satt meg ned med litt høst kos... stearinlys,varm stue og litt knask og knaske på....
Jentene har jo kommet seg på høstferie helt ned til Kragerø og skal være der helt til torsdag eller fredag... så da ble jo den ferien lettvind for oss foreldre... Sikkert og litt hyggeligere for jentene, siden her hjemme går det i rydding, organisering og nytt barneromsinnredning.... Og en ting skal være sikkert, ei jente på 9 år har mye rart på rommet sitt som hun mener er: pynt, viktig og ikke minst fornuftig   noe mor IKKE er enig i... Men siden mor er den som skal rydde og fikse på rommet, er mor den som får bestemme hva som er noe å ha og hva som ikke er det  :o) men da igjen tar jo dette fryktelig mye lenger tid enn jeg trudde... jaja... bare det er mer eller mindre ferdig til jenta kommer hjem fra ferie.... den største jobben blir egentlig å sy gardin som skal bli et forheng til garderoben.. hadde tenkt meg å starte på et lappe prosjekt, men jeg har ikke begynt å kuttet til stoffet engang...huff og huff....

så nå skal jeg kose meg litt, før jeg kanskje begynner å kikke litt på stoffene til lappetepp

ha en fin fin kveld godfolk....

MIA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar