onsdag 6. oktober 2010

vanskelig....

jeg må si jeg syns det er vrient å få til en fin blogg-layout... så det blir forandringer noen ganger.... vet ikke om jeg forstår alt heller.... hehe.. ser dere andre har så fine blogger, mens jeg får det IKKE til  :o/

men men... holder dere ut forandringene så skal dere se det blir en fin blogg tilslutt  :o))

i dag har jeg og malet skapet til Lotte.. og det ble så fint blått.... wow, gleder meg til å få rommet ferdig nå... selv om jeg ikke har begynt ennå engang...(bare malt en kommode og en settekasse  :oS)


men skal si det regner ute i dag ja.... heldigvis bor vi 150 moh (ifølge statistikk-mannen min) pluss at  huset ligger i nedoverbakke... regner med kjelleren holder seg tørr i år og  :o))
så nå er det varme rundstykker og te på menyen før natten senker seg....

ha en tørr innekveld 

MIA

1 kommentar:

  1. Heisan Mia Merethe
    Takk for hilsen på bloggen min! Så deilig å ha noen å se fram til med høstferie neste uke, da er vår oppbrukt!
    Herlig gummustøvelbilde! I dag skinner sola i Sandefjord og himmelen er lyseblå. Håper den gjør det hos deg også!
    Hilsen Kaspara

    SvarSlett