fredag 3. desember 2010

kalender for tøffe menn :o)


fredag og 3 desember, ja da er det jo iallefall lov med kos :o)
I dag var det hjemme dag for jentene, så da tok vi liksågodt å baket pepperkaker vi!!
Når en pepperkakebaker .....
baker pepperkakekaker.....
Dette her tok maaange laaange timer dette, men faktisk i år ga ikke jentene opp, og vi fylte en hel boks med pepperkakemenn, pepperkakeelg, pepperkakesniler... ja rett og slett hele skogens reportoar av dyr i pepperkaker :o)



    










Ja så da var jo og det gjort leenge før jul  :o)  da er det en ny ting i lista mi som kan strykes ut... Liker det!!
Må jo og skryt av ristoppene vi laget og da, mens jeg er igang liksom...

Er ikke så veldig glad i de selv, men jentene er SUPER glad i det ja!!! :o)


MEN....Noe jeg vet mannen vil bli skikkelig for i dag er julekalenderen jeg fikset til han i dag (jaja... vet det er 3 desember og at han burde fått den for to dager siden..) men fikk ikke somlet med ned på butikken for å handle det før  i dag....


en kasse med 22 forskjellige øl-typer (han har fått to typer øl de to forrige dagene og ) Ideen hentet jeg hos min stil. En blogg jeg virkelig annbefaler å kikke på :o) ... og en kasse med så mange typer øl er jo sikekrt helt midt i blinken for en øl-liker!!

Nå kommer mannen snart hjem fra kveldskift så jeg gleder meg virkelig til å se uttrykket hans da ja...

Ha en fortreffelig fantastisk kveld/natt, her er det detektimen på nrk som er på listen over nattlige pusler  :o)

1 kommentar:

  1. trivelig med baking med barna:) Her i huset hadde det ikke blitt bakt noen småkaker hvis 16-åringen vår ikke hadde kommet på det;)
    Min mann ville også blitt glad for ølkalender, men det får han ikke:) Han får nøye seg med ei fornøyd kone;)

    Lørdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett