onsdag 12. januar 2011

blomster i bestilling,

Nå i skrivende stund er bestilling fra botanisk verden sendt, og jeg gleder meg som en jentunge (allerede) til jeg får alt og kan plante de.... og ikke  minst til de blomstrer....  mmm... håper hagen min blir full av sommerfugler nå, for jeg har undersøkt på nettet over hva sommerfugler liker av blomster  :o) oioi hvor jeg gleder meg  :o)))))


bildene er hentet fra google.


Nå skal jeg finne frem rydde lysten og rydde nede i garderoben min, jeg er nemlig så priviligert at jeg har en egen garderobe, et såkaldt "walk in closet" en fin gave jeg fikk på 30 års dagen min av mannen... han pusset opp og kjøpte inn hyller og knagger til en rote bod, en helg jeg var bortreist... så da jeg kom hjem ble jeg en smule overrasket da jeg så alle skoene mine på rekke og rad og kjolene og blusene hang på knagger og hengere.... :o) For nå det er sagt, så må jeg jo og si at jeg har en DEL sko og kjoler..... mine venner mener jeg har for mange, og er til dels enig, men i forskjell til dem, BRUKER jeg de til stadighet, og det ikke bare til fest og pent, men og til hverdag..... for når jeg sier sko, er det ikke hverdagssko for de fleste, det dreier seg om pumps, med heler som er litt høyere enn 4 cm.......
Men,..... en ting som har skjedd er at den garderoben er blitt neglisjert i en stund nå... og er ikke representabel for å ha så mange flotte sko i...... så da er det egentlig bare for meg å brette opp ermene, og hoppe i det.... har jo fått fler nye par som må få plass og  :o)

Så so long folks...... vi sees  :o)

4 kommentarer:

  1. motivasjon til rydding er at jeg har veldig lyst til å se bilder fra ditt skap :) hihi hadde jeg fått noe sånnt av min mann til jeg var 30 hadde jeg vært kjempe glad. Men hos oss er det ikke plass :( men men i et senere liv. SÅ nå er det bare å rydde og knipse bilder så jeg får sett :)

    ha en fin fin onsdag

    SvarSlett
  2. Blir spennende å se bilder fra hagen din!
    Må si du har en snill mann som gir flotte gaver. Lykke til med ryddingen!
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  3. Så spennende med Walk in closet , det har jeg veldig lyst og se ;) Nydelige blomster du har bestilt deg . Jeg er også et hagemenneske ;) GØY !

    Kos deg i kveld
    Klemmer fra Janne :)

    SvarSlett
  4. Lengtar etter vår og sommar når eg ser slike fine blomsterbilder:) Blir spennande å sjå hagen din!
    Masse fint du har sydd også!

    SvarSlett