tirsdag 22. februar 2011

effektiv`???

huffameg..... jeg syr og jeg syr... ikke det at det er noe å uffe seg over men......en kunne jo tru det hadde klikket for meg!!!  Jeg har jo aldri, og da mener jeg ALDRI gidde å sitte forran en symaskin, lengere enn absolutt nødvendig. Alt jeg har gjort er ting som ikke har tatt lang tid eller ser ut som om det egentlig ikke er blitt sydd av et voksent menneske!!!  Men nå er liksom alt forandret??? hvorfor, sikkert fori jeg kan se at resultatet ikke blir så ille, og kan kanskje at jeg er blitt "voksen" hjelper på selvbile jeg har over meg selv og at jeg ser at jeg kan!!!
Uansett hva grunnen er, så koser jeg meg nå forran symaskinen min, og når jeg ser bort på verandadøren min, der har jeg hengt alt jeg har laget de siste dagene, ser jeg jo at jeg har vært ganske effektiv.....
Ser det henger litt hulter til bulter, men nå henger det 3 kjoler, 1 tunika, 2 vogntepper og 1 bamse..... regner med jentene blir litt overrasket når de kommer hjem i morgen ja!!!


I dag har jeg fått satt opp noen ekstra hyller på syrommet, som jeg regner med kommer godt med når det atter en gang ventes en pakke fra stoff og stil ganske snart  :o))

Sy rommet mitt er ikke stort, og jeg har det ikke alene.... Det er også et gjesterom, så alle som sover der drømmer nok om stoffer og tråder  :o)
Denne lille radion er GULL verdt asså!!! jeg hadde nok ikke overlevd så mange timer jeg har tilbrakt der inne uten denne!!!! 

 Norgesglass og andre store "krukker" er blitt offer for fargevandring... eller vandring er det vel ikke, heller sortering,.... utrolig oversiktlig og fint  :o)

Kurven med reststoff var ikke nødvendig å være så stor bare for noen få uker siden, men trur nok jeg må bytte den ut med en litt større nå ja!!! for en vet jo aldri når en kan få bruk for rester  :o)

Nå i kveld har planen vært at jeg skulle sitte og holde mannen med selskap... men jeg kjenner det klør litt i symaskin foten...
Men jeg overlever nok  :o)

Dere alle der ute får ha en tipp topp kveld videre....

3 kommentarer:

  1. Heldige du som har eget syrom og kan trylla fram så fine plagg :)
    Ein smuuule misunnelige :)

    SvarSlett
  2. Så flotte klær du har laget :-)
    Heldige barn :-)

    SvarSlett
  3. Hei :-)
    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    ALLE som har link til Barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Hver måned = ny sjangse :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    SvarSlett