onsdag 23. mars 2011

blogge pause, men ikke jobbe pause ;o)

ville bare innom for og ønske alle en fiiiin uke, Det blir nok lite med innlegg fra meg på en liten stund nå.... Jeg er i gang med 12 timers skift på jobb, så nå er det bare jobb sove og jobb i to uker som gjelder.... men dere skal alle vite at jeg er en liten snoker, så alle dere kreative og fine mennesker er ute får nok besøk av meg...

bilde er finne på google

Takk til alle fine kommentarer fra det forrige innlegget mitt, dere er så søte og er så snille  :o)
 
Vi sees om litt 


4 kommentarer:

  1. wow, lykke til med panseruker på jobb:) Blogges plutselig da, vettu:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Hjelpe meg , ikke rart du skal ha en liten bloggpause ;) Vi blogges.
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  3. Med så mykje jobbing vert det nok travle dagar, ja!
    Ha det bra så lenge:)

    SvarSlett
  4. ÅÅ - håper du får slappet av i pausene mellom jobb da, det hørtes virkelig slitsomt ut med så intensiv jobbing!

    SvarSlett