mandag 14. mars 2011

snart 10 år....

Å hjelpe meg...... i morgen fyller jentene mine 10 år!!!!! hva skjer med tiden da??? hvor er den blitt av??

men i morgen er det ikke full feiring, i morgen skal vi "bare" på kino å se "RANGO"
...sammen med storesøs og guttene hennes... noe jeg gleder meg en del til, jeg synes den filmen ser SÅ utrolig morsom ut!!
:o)

MEn når det da er tiden når jentene har bursdag, så ventes jo en barnebursdag og et familieselskap.... så nå må kreativiteten planlegges og lades... for har en del å gjøre frem til fredag....

I morgen blir det bare litt Bergbys-mat (Bergbys er en lokal mc-donald liknende sjappe, bare MYE MYE bedre!!!)  så da trenger jeg heldigvis ikke å styre med noe stæsj....

Så til senere, tjohei alle sammen.... Her må det planlegges  :o)



5 kommentarer:

  1. Bergbys er herlig!Lenge siden jeg har spist der..
    Kose dere på kino og med bursdag!Grattis til jentene!

    SvarSlett
  2. tenk to 10-åringer på en gang!!:) Skjønner godt du har en del planlegging:)
    Lykke til med bursdagsarrangementer:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Så koselig med kino og kosemat på Bergby's da, en fin kveld på bursdagen det også;-D
    Kos deg masse med planleggingen og innspurten til selskapet.
    Må bare si at jeg er imponert over hvor effektiv du har blitt på symaskina også, det går skikkelig unna jo;-D
    Ønsker deg en fin dag!

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  4. Vi har like gamle jenter vi! Storesøster he ri huset blir 10 år i starten av april. HUn planlegger som bare det - jeg synes vi foreløpig har gooog tid :-)
    Klem

    SvarSlett
  5. 10 år er stort! :) Håper feiringen var vellykket :) Og du - tusen takk for en utrolig hyggelig kommentar på bloggen min! Det setter jeg skikkelig pris på, sånt blir jeg rett og slett utrolig glad av :) Ønsker deg en flott torsdagskveld!

    SvarSlett