onsdag 4. mai 2011

buksedrakt....

herlighet folkens så koselig meldinger på forrige innlegg!!!! Dere er utrolige :o)
SÅ mens jeg er igang kan jeg jo fortsette litt skryting da... hehe...

Viser frem Aurora i sin nysydde buksedrakt, som ble en shortsrakt... siden mønsteret var for kort  :o) Men vel så tøft ble det ...





Og mens jeg var i gang mente Aurora at jeg liksågodt kunne ta en hel serie bilder av henne.... 



"Strike a pose"...






Holder på med Lottes i dette øyeblikk, skal skryte av det i morgen  :o))



I morgen er det forresten full fart igjen med 12 timers skift, men heldigvis bare en uke denne gangen og da 6 skift!! Det hjelper  :o) Så hvis jeg atter en gang forsvinner herfra, er det bare fordi jeg sover :o)  hehe...


Ha en fin kveld videre alle sammen....


2 kommentarer:

  1. kjempefin buksedrakt og kjempesøt jente:)
    Gleder meg til å se Lotte sin;9 Blir sikkert helt annerledes den;)

    klem fra Trine som ønsker deg ei herlig panseruke:)

    SvarSlett
  2. Så kreativ du er..... kjempe fin :-) og for noen modeller du har funnet til å vise frem plaggene ;-)

    PS: gleder meg til neste fredag :-)

    klem f M

    SvarSlett