søndag 22. mai 2011

sunday afternoon

Ja da var "hvetebrød-dagene" over og jeg er ikke alene lenger..... men det er bare deilig. Rart med det, nydelig å være alene, men fantastisk når familien er komplett  :o)
Jeg var ikke så kreativ og effektiv som jeg ville i går, det ble litt avslapping og sløving istedefor....
Men i dag, før mann sto opp og jentene kom hjem, ble en kjole laget....
Disse spenser kjolene er så enkle å lage, og så er de så søte syns jeg!! Og siden jentene er litt store for pandakjoler, blir denne lagt ut på Eplan min....Får håpe det er fler der ute som syns dette og kjøper den!!! hehehe :o)

Nå i skrivende stund er det nøyaktig en halv time til jeg skal på jobb, og 12,5 timer venter!! men men .... skal nok klare å overleve  :o)
Dere alle der ute i bloggland, må kose dere MASSE!!!!!! så skrives vi snart igjen :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar