søndag 1. mai 2011

tilbake......

hei hei alle sammen, som gidder å kikke innom ennå... jeg har jo ikke akkurat vært ekstremt aktiv i det siste her inne, vel nå må det jo sies at jeg har vært litt aktiv med lesing da, dere andre har ikke sluppet unna meg... Jeg har sett på alt det fine dere gjør og koselig dere har det, :o)
Men her inne på Mia sin side har det vært stille, men skal prøve å komme igang igjen nå!!!  Etter den laaaange kampanjen med 4 uker med 12 timers skift har jeg liksom ikke hatt helt futten... men nå, nå har jeg iallefall blåst støv av symaskinen min, og startet den opp igjen, og vet dere: DEN startet!!!!!! ikke værst etter så lang tørketid  :o)
så nå har jeg sydd en liten drakt til mitt gudbarn, Tea, som jeg skal prøve å få levert så fort som mulig, og for å si det selv, ble den kjempe fin!! hehe, litt stolt over å ha fått det så bra til... hihi, skal vise dere i morgen, siden kameraet mitt ble tom for strøm i det jeg skulle ta bilde  ...
Jeg har og sydd min første bestillingsvare!!! Det var litt stas syns jeg... at noen faktisk VILLE at jeg skulle lage noe til de.... (fortsatt kommer bilde i morgen)
Ganske førnøyd med begge delene faktisk!!!

Ellers har det skjedd lite med meg, prøvd å lade batteriene, før veggen traff meg, noe den var ganske nær med å gjøre.... og på toppen av det hele,sliter jeg med en bronkitt, som ikke er så veldig medgjørlig uten astmamedisin (??) men satser på å bli frisk og rask igjen ganske snart...
Så nok klaging, nå skinner sola om dagen så D-vitaminene fylles :o)



Legger ved et bildde fra i fjor og med det ønsker jeg dere alle gode drømmer  :o)

2 kommentarer:

  1. velkommen tilbake, Mia:) har savna deg da:) Gleder meg til å se bilde av gave og bestilling:) Så artig å få bestilling, jippi:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Noen ganger så må man bare prioritere det som er viktigst for en der og da og så får resten komme når man orker;-D Skal bli morsomt å se hva du har laget;)

    Klem fra Grete

    SvarSlett