lørdag 15. oktober 2011

Bleiekake...

I dag er jeg helt alene .... og gjør nesten ingen ting...
Et par småting må til da, siden jeg skal i dåp og være fadder i morgen, så i den anledning lager jeg en "kake"..... En bleiekake.




 Hele kaken er laget av bleier rullet sammen og festen med gummistrikk, satt rundt en tørkerull kjerne i fler lag, og pyntet med forskjellig små-pynt. Jeg må si det ikke er lett å finne noe stilig/fint til gutter.... tusen prinsesse ting, men nesten ikke noe prinse ting så det får bli med et par sutter, noen små blå hjerter og blå bonboner....

I løpet av dagen/kvelden blir nok noe mer laget enten til i morgen eller om det blir gitt til jul.... det får vi se om jeg blir ferdig... hehe...

KLEM

2 kommentarer:

  1. Herlig bleiekake, Mia:) God ide til en gutt:) ja, julegavene tenker jeg også på nå:)
    Ha en fin lørdagskveld:)
    Klem fra Trine

    SvarSlett
  2. Så flott gave!
    Kos deg i bårnedåp.
    Klem

    SvarSlett