torsdag 10. november 2011

jaja....

Og så ble jeg syk igjen.... en sykmelding atter en gang... jeg blir både lei og lei meg hver gang jeg skuffer meg selv og andre rundt meg med mitt vås..... Men denne gangen her var det skikkelig nødvendig, ikke det, ikke har jeg feber, influensa, hoste eller noe annet "synlig", men fy hvor vondt dette er fordet...Vondt og å vite en skuffer gang på gang... men når kroppen ikke orker mer, så orker den ikke mer!! Jeg er helt tomkjørt, alt jeg gjør, uansett hvor vanlig denne tingen er eller enkel oppgaven er så blir det ekstremt slitsomt for kroppen, og jeg vil bare sove sove og atter sove..... Folk ser kanskje på meg som lat, men egentlig så er jeg det motsatte, men jeg makter bare ikke å gjøre stort om dagen, og når jeg føler meg på topp, så skal det ikke mye til før jeg kollapser igjen og bare vil sove..... Jeg ser og at folk kan begynne å lure... er jeg på jobb er det smil og latter, og så plutselig klarer jeg ikke å komme på jobb i det hele tatt, skjønner jo at det kanskje blir undring av det... men nå skal det være sagt, jeg er en mester å late som.... late som om alt er tipp topp, når alt egentlig er et ork ...

Så nå er det bare å ta tiden til hjelp, så får vi håpe ting går seg til og at jeg lærer meg hvordan jeg skal klare å ikke la hverdagen knekke meg....


bare jeg får syrommet mitt i orden, så kan jeg iallefall gjemme meg litt der... kanskje det hjelper, kanskje ikke, men jeg får jo leve i håpet  :o)

Håper alle der ute i bloggland har en fin høstdag

klem

2 kommentarer:

  1. Uff høres ikke noe artig ut! Bruk sykmelding til å lade deg opp igjen, gjør ting som gir deg energi. Ikke hå dårlig samvittighet, kroppen din trenger en pause.
    God bedringsklem fra Igi

    SvarSlett
  2. Huff, stakkars deg, dette høres utrolig frustrerende ut. Kan bare ønske deg god bedring.

    SvarSlett