fredag 4. november 2011

nå begynner tilogmed jeg....

.... slite med å holde meg våken..... Heldigvis har jeg Blogglandia!! Da har jeg iallefall noe å se på og lese...
Må og bare si det finnes uttallige flinke mennesker der ute asså.... I natt har jeg vært innom titalls, og jøss hvordan folk skriver, hva folk lager av både søm og papir... MANGE KREATIVE FOLK!!
Hvis det er noen som lurer på hvorfor jeg sliter med å være våken og da ikke har lagt meg (siden klokken viser 05.08 i skrivende stund) så er det fordi jeg sitter på jobb, 12 timers natt er heldigvis på hell og det er bare 1,5 time igjen...Da skal jeg iallefall rett hjem å sove.

I dag/natt på jobb har det bare vært passe på jobb, så da blir liksom timene lange, men heldigvis som sagt bloggland finnes og så har jeg tatt med meg boka mi "Fatimas hånd"... Og der har jeg jo noen sider å lese, er nesten 1000 sider og 69 kapitler. Er på kapittel 19, så jeg har bok noen dager til  ;o)  men foreløpig en god bok
Kan foreløpig anbefales...

men nå får jeg fortsette blogg-hoppingen min, så får dere alle ha en fin natt, og en god dag. Jeg skal heldigvis snart sove  :o))

KLEM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar