fredag 27. januar 2012

nye sko....

Nye sko med flate heler!!!!! Hva har skjedd regner jeg med dere tenker nå... men faktisk så på denne tiden av året er det faktisk ikke like enkelt å gå med skyhøye heler... Men som regel er jeg å se i joggesko når været ikke tillater heler, og det er jeg faktisk ganske lei av, det blir liksom ikke like snertent, så da gikk jeg til innkjøp av heller ganske kule LAVE sko av merke "Ten points"



Ganske dyre for meg og være (ikke det jeg kan bruke mye penger på sko, men ikke lave sko  :o))    )  

Tøffe????


Men en ting jeg MÅ innrømme, er at ETTER jeg har gått med de ute, og IKKE har mulighet til å sende de tilbake og bytte de, oppdager jeg på nettsiden til hm, at de har ganske like, men til en mye billigere penge!!!SURT!!!Trøste meg med at sannsynligvis er det bedre kvalitet og at jeg i det lengre løp vil bli mer fornøyd med de jeg har kjøpt!!!!!

Se og døm selv hvor like de er......

Sko fra H&M.

Ha en deilig fredag <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar