onsdag 15. februar 2012

stakkars "liten"

Stakkars "lille" jenta mi.....Aurora er skikkelig syk i dag, startet med litt forkjølelse men har endt opp med litt influensa lignende symptomer

Det værste med å våkne opp , det er når jeg er syk .
Magen min er fæl og dum og skallen min er myk .
Og røde hunder , meslinger og alt som ille er , hm hm .
det herjer rundt på kroppen min som råttne tyttebær , hm hm . 

Så kjedelelig å ligge her og ikke være frisk .
Ikke er det godt med mat og slettes ikke fisk .
Og ikke kan jeg lese for det har jeg ikke lært , hm hm .
Og hvis jeg nå vil synge blir det bare tull og fælt , hm hm . 

Nå må jeg holde sengen hele dagen ,
får bare havresuppe ned i magen ,
den er sleip og glatt , men det er for at
da blir jeg mye raskere frisk igjen 
.. Sier Ludvigsen .


Slik trur jeg Aurora føler det nå ja!!  Men vi får satse på at det ikke varer veldig mange dager, nå er det bare 2 dager igjen så er det vinterferie.... Må ikke være syk i ferien!!
Heldigvis er Lotte ikke helt der som Aurora er ennå, men kan vedde på at i morgen er hun like ille, hun sitter med feber og er sliten i dag....

Bortsett fra at jentene har vært syke i dag, har jo været vært perfekt... Kanskje våren i anmars


1 kommentar:

  1. Så kjedelig med influensa. God bedring til jentene.
    Klem

    SvarSlett