torsdag 29. mars 2012

en fin dag...

I dag var jeg og mannen på en liten biltur.....
Et litt uheldig bilde av oss, siden bare tennene mine syns  av meg  :o)

Bilturen endte til IKEA, Stoff og stil, og til slutt en tur til Sandvika Storsenter....
Og alle plasser gikk svosj svosj.... vi gjorde kun det vi måtte/skulle og dro tilslutt hjem igjen....
Det eneste som var litt dumt for mannen, var jo at han skulle på skikkelig shopping, skulle handle inn siden våren har kommet og golf sensongen er her, etter en lang vinter dvale....
Jentene har jo startet på golf trening de og, så de trengte noen golf sko, hansker og noen klær med rett etikette (mener mor!!) 
Og det samme gjalt mannen!!!
Men.. mannen fant ikke noe.... og det han fant passet ikke
Det er ikke ofte jeg får se mannen prøve sko eller klær, han er litt bortskjemt der, for jeg pleier å komme hjem med klær ol til han  :O) Så dette måtte foreviges  


-Jeg selv fikk kjøpt inn noe stoff til et prosjekt jeg skal starte på, som MÅ være ferdig i løpet av april. Et prosjekt jeg gruer meg til, siden jeg trur det blir vrient!! Men jeg bretter opp armene og prøver  :o)
-Og så fikk jeg jo selvsagt kjøpt inn et nytt par sko.....
JEPP enda et!!

Apropos sko.... dere som kikker innom her innimellom, har kanskje lagt merke til mine daglig innlegg som kalles "Dagens sko", Det er en liten utfordring jeg har gitt meg selv. Siden jeg har ganske mange sko, og fortsetter sånn innimellom og kjøper nye, må jeg jo egentlig strengt talt GÅ med dem og!! Uansett skotype, er det alltid en mulighet til å gå med de..... Litt hverdags glamour er jo ikke å forakte... og jeg ELSKER å pynte meg, så da passer det å ta på fine sko og.....
Så derfor foreviger jeg det med et lite bilde, og legger inn "dagens sko" her  :o) 

Nå skal jeg ned å legge meg og sove en skikkelig god natts søvn, forhåpentligvis, så får vi se hva morgendagen bringer..... Ha en fantastisk natt alle sammen


2 kommentarer:

  1. Ikke hverdagskost å få med mannen i butikker nei;) Velkjent dette:)
    Golf er en sport som er helt ukjent for meg, men sikkert morsomt for dem som har prøvd det og liker det:)Takk for svar på forrige kommentar:)
    Spennende å se hva du skal sy, du er jammen flink, Mia:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  2. Takk for det kjære Trine :o) Men jeg er nok ikke alltid like flink når det gjelder.... :o)

    klem

    SvarSlett