tirsdag 20. mars 2012

soverom

PUH....... vi fikk badromsinnredningen til å passe!!!!!  Super fint med hvit vask og hvite skuffer inne på et lite bad, vi hadde jo egentlig hvite skaper før og, men da hadde vi en slik fancy glass vask... VELDIG stilig de første minuttene du har vasket, men kun etter første vask eller tannpussing, ja da var vasken full av såperester eller tannpuss rester, og den som måtte vaske etter alle sammen, jo det var meg!! Så nå skal det bli flott med noe nytt og hvitt.
Før og etter bilder kommer nok ikke, da den gamle innredningen var IKKE noe å ta bilde av!! Men jeg LOVER dere. Det er blitt fint!!!

Så er det neste prosjekt.....Soverommet vårt.... jeg malte det det rommet høsten 2010 i fargen "hule" fra Jotun, men har aldri liksom likt det... super deilig å sove i, siden det mørkt uansett når på døgnet du legger deg.... men nå, er veggene på vei til å bli hvite igjen... eller "Chi" som fargen heter.... hadde planene klare og startet og male, men selvsagt underveis finner jeg jo på noe nytt??!! Hva er vitsen med det liksom.... Det startet med et litt klassisk hvitt rom med forskjellige lilla nyanser på tepper og små detaljer, til å ende opp med at jeg vil ha et litt retro aktig rom, med skarpe farger ala turkis, orange gult og/eller rødt..... Så nå har jeg iallefall begynt på veggene .. så får vi se da, hva det blir til..Tips og ideer mottas gjerne med takk  :o)






HA EN FANTASTISK KVELD ALLE SAMMEN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar