fredag 13. april 2012

.....Goes pastel

Mia går pastell!!!  Nå er jo våren skikkelig i annmars, selv om det er guffent og grått ute om dagen, meeeen våren kommer, det er helt garantert, kalenderen viser jo april og etter det kommer mai og juni..... så ja!! våren er her!!!
Her forleden dag var jentene og mor på tur, og litt shopping ble det, av pastell og andre fiiine farger som minner om vår og sol  :o)

Det ble innkjøp av vårlige klær


Pastell vet dere...

men og litt skarpere farger....

Sjekk denne GULE shortsen, digger den!!! ser for meg dette med en sort strømpebukse under og noen kule sko......

Apropo kule sko.....

Jeg bare ELSKER disse skoene, disse har jeg siklet lenge over før jeg kjøpte de fra Nelly, og så i går dumpet de ned i postkassen min, og jeg ble en lykkelig eier....




Noe som falt i smak??





3 kommentarer:

  1. Likte alt du har kjøpt jeg!
    Ønsker deg en strålende fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Digga de to pastellfargede buksene og blusa fra gina(?)...
    Utrolig stilig!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei...

      Buksene er kjøpt på cubus, (og er tre kvart lange), blusen er kjøpt på kappahl, og er fra "vintage collection". Super fin om jeg skal si det selv :o)

      Slett