torsdag 12. april 2012

kniv i mixmaster....

Her går det unna.... Nå er det en stund siden jeg har skrevet her inne, men vi har vært på påsketur til Kragerø de siste påskedagene, så da ble det ikke stor mulighet til å blogge, selv kamera ble glemt denne gangen.....

De siste dagene har vi fylt dagen opp med oppussing her hjemme. etter at soverommet ble malt fint og lyst, tok vi liksågodt å brettet opp ermene og startet på 1 etg, dvs: Stue, gang, kjøkken, trappegang og tilslutt må gang nede i kjelleren tas, da den er i forbindelse med resten av veggene som må males.....
Så det står ikke på arbeidsløshet her hjemme  :o)

Det blir litt kjedelig i lengden for jentene så i går laget vi kake!!!
Hadde et sukkerbrød liggende så jeg tok å laget smørkrem med sjokoladesmak og bananer inni.....  yum yum...

Men til dere alle som har "pisket" smør som ikke er smeltet før, vet og at dette tar både tid og "slår" noe voldsomt i mixmasteren..... Så jeg skulle bare hjelpe litt til med å få smøret nær mixerene jeg, ved hjelp av en kniv..... og vips en stykk kniv i mellom to mixere.....


DETTE ER IKKE LURT!!!!


Men kake ble det!! Og jentene dekket på  med servietter fra en bursdag, og ser jeg på motivet må jo de ha ligget i mang lange år allerede


Kaken var god og det ble en koselig pause med film, brus og kake  :O)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar