tirsdag 24. juli 2012

Endelig ny bil......

JAAAAAA...... Endelig....
Etter 5 uker med bil på verksted for å få den tilbake ufikset, det viste seg at det ble ganske vanskelig for verkstedet å finne brukt del til Renaulten vår, og det ble for dyrt å kjøpe inn ny!! spesielt siden bilen er over 12 år gammel.....,
Etter vi fikk bilen hjem har det tatt oss to nesten tre uker å få tak i penger og bli enige om hva slag bil vi skulle kjøpe.....

Men i dag.... i dag bilet vi inn til Drammen og kjøpte oss en "ny" bil.....


Den ser ikke ut som en skikkelig "GULL" bil her på bilde, men den er skikkelig gull  :o)
Jentene ble veldig fornøyde med fargen.....


Så nå trenger jeg ikke å ta buss hvorhen jeg skal, heller ikke må jeg ringe svigers for å låne deres, jeg kan bare sette meg inn i bilen MIN og tute og kjøre hvor hen jeg vil  :o)

LYKKE!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar