onsdag 15. august 2012

6 klassinger....

I dag begynte en ny epoke i livet vårt.... Jentene startet i 6 klasse!!!!!

STORE STORE jenter!





I alle år har jeg tatt bilde av jentene 1. skoledag... og det skal jeg fortsette med helt til de går i 10. klasse  ;o) uansett hvor store de blir og "hater" det. Foreløpig er det helt ok å bli tatt bilde av.....  men når det "siste" bilde er tatt, blir det moro å sammenligne hvor store de er blitt og kanskje de har forandret seg en del og.....:o)




Det skal bli deilig med skolestart igjen nå, rutiner og faste (mer eller mindre) legge tider og spise rutiner...... for jeg må innrømme at denne sommeren har gått litt over alle faste rutiner, men sånn er jo sommerferie for store barn.....   :o) Det hjelper jo heller ikke at både mor og far har hatt laaaaang ferie vi og, da blir ting litt mer så som så....



Men i dag ble jentene 6 klassinger og solen skinner......  Jeg har spist en bedre frokost og nå venter en times trening, BOSU..... Vet ikke helt hvordan det går, er så mør og øm etter treningsøkten i går, da var det boxing på plakaten, og denne gangen brukte jeg noen muskler jeg trudde bare var for store sterke menn..... men nå kjenner jeg at jeg og har brukt de.... egentlig litt deilig  :o)

Ja ja fatt mot alle god folk det er en deilig onsdag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar