søndag 19. august 2012

Back on track???

hmmmm.... kanskje jeg er back on track??  I dag har jeg sitte å lest forskjellige krea blogger, og kjent kreativiteten bare boble seg sakte men sikkert oppover ryggraden min.... mange flotte ideer og ting jeg kan lage.....

Lest blogger, OG vært nede på hobbyrommet mitt før klokken var 12 (slikt er mulig når en er hjemme alene...)  og startet på prosjekt samt fullført de!!!!
Kanskje jeg er på vei til å bli bedre, bedre er best for min del  :o)
Dette har jeg ikke gjort på en evighet, og har jeg gjort det, har jeg liksom ikke gledet meg over det slik jeg gjorde før, men i dag..... i dag føltes det bra  :o)




Dette er noe av det jeg har holdt på med da...... vil/kan ikke vise resultatet riktig ennå, da det skal ende opp som en gave :o) Men som sagt, moro å komme i gang igjen









Kanskje har det hjulpet all treningen, all opplegg via NAV eller kanskje at jeg sånn smått har startet på jobb igjen og fått MANGE nye og ålreite kollegaer har gjort susen??!!  hvem vet, men jøss hvor ålreit det er!!
Nå får jeg bare håpe denne følelsen holder seg lenge, så slipper jeg å gå gjennom slikt jeg har gått gjennom det siste året igjen........



MÅ ALLE HA EN FANTASTISK FLOTT SØNDAG!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar