torsdag 9. august 2012

"jambalaya"

I nesten to uker nå har vi her hjemme prøvd ut mange av Rema 1000 sine "under hundrelappen" middager...... Å herre jøsses hvor moro dette er!!!  Lage alt fra bunnen av, alt fra dressinger til marinader blir laget av de råkostene som trengst......og ikke tar det veldig lang tid heller, dagens middag tok i alt ca 30 min.

Og det beste av alt: Det er gode middager og!!









I dag ble det "kylling jambalaya"

Litt duggete bilde, retten var glo-varm  :o)





Kylling Jambalaya smakte veldig godt, er nok en av de beste rettene jeg har laget. Det var både hvitløk, løk og chili med mye mer i retten, men ikke var den super sterk, bare super smakfull og god  ;o).

Denne retten får nok favoritt "stempel" inne på siden til Rema 1000......



Det som er med dette opplegget til Rema 1000 om enkel bra mat, er jo at det legges opp til det enkle, enten du sitter forran pc`n og planlegger, kikker i måneds heftene, eller laster ned appèn på telefonen, er alt lagt lett opp, hva du trenger, hvor lang tid det tar og hvordan du gjør det......


Jeg selv planlegger alt enten på pc eller telefon, får frem handlelisten og drar og handler.... enklere kan det ikke bli  :o)


(Dette er ikke et sponset innlegg, selv om jeg reklamerer veldig for denne butikken )


Jeg er god og mett nå og skal slappe av forran tv og håndballkamp......  


ha en fin dag videre alle sammen

og

                               Heia Norge!!!!

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar