fredag 10. august 2012

Lappeteppe.....

PUH......  Da var jeg blitt "ferdig" med lappeteppe til gjestesengen, gjestesengen som foreløpig er blitt Auroras seng...... ting skjer fort her når jeg bruker laaaang tid på å sy sengeteppe  ;O)

Jeg sa ferdig..... veeeeel, det vil jo si at jeg har blitt ferdig med fronten, mangler bare å sy på en bakside......




Som dere ser er jo teppet litt stort..... 150 cm x 200 cm..... Så jeg gruer en del for å få baksiden på,,,,, blir ikke lett å få det rett, trur jeg.


Nå er det bare å finne det rette stoffet til baksiden, så er det å sette seg ned forran symaskinen, igjen, så får jeg få det ferdig.....


Nå er det frokost på timeplanen før en times trening, i dag er det Zumba, det er skøy.

Ha en fin formiddag alle sammen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar