onsdag 8. august 2012

min uke.... så langt.

Puh.... da var hverdagen her igjen..... Vel kanskje ikke helt vanlig hverdag enda, men nå nærmer det seg, men først er det fire ukers trening, og forhåpentligvis hard trening, slik at noen av de ekstra ekle kiloene forsvinner......

Så i den ånden har jeg da startet opp igjen med treningen etter en lat og sløv 4 ukers ferie  :o)

Det startet med mandag og noe som kaltes "beveglighets trening" ikke det tøffeste jeg har gjort, heller en trening som er grei å gjøre etter en real hard muskel økt, for det besto mest av tøyning og strekking....

Tirsdag, i går, gjorde jeg noe av det gøyeste jeg har gjort på lenge innen trening.....

BOXING 




Jøss hvor moro det var!!!!!!! Det gleder jeg meg til å gjøre hver tirsdag fremover!

Tok skikkelig hardt på ryggmusklene og overarmene.......

Onsdag, i dag, var det BOSU på timeplanen, også sinnsykt moro!! kjenter det virkelig i musklene jeg brukte i går, pluss selvsagt så ble det det brukt nye muskler og, så her sitter jeg her og dirrer i alle muskelene, nesten, men det føles så bra å ha brukt kroppen.

I morgen er det trenings fri, da er det møte på jobB, det trur jeg blir greit, regner allerede med at jeg blir støl i morgen :o)



Har laget nye header da...... en litt søt, søt som i sukkertøy, en...  den ble litt stor på siden min, men klarte ikke å få den mindre, så den får duge til jeg lager en ny en om litt

HVA SYNES DERE OM HEADEREN MIN, VAR DEN FOR STOR??

Nå er det mat på bordet som mannen har laget, så får vel komme meg dit og spise litt, i dag blir det deilig kyllingfileer, råstekte poteter (MED hvitløk) og en deilig gresk salat....... yum!!


DERE ALLE MÅ HA EN DEILIG ONSDAG....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar