søndag 23. september 2012

hjemme igjen og klesvask

Da var vi hjemme igjen etter en uke i gode VARME Tyrkia!!!! SUKK jeg ville ikke hjem da vi gjorde oss klare for å dra klokken 16 på ettermiddagen, gradestokken sto på 30 grader, I SKYGGEN, og vi skulle hjem til kalde kalde Norge, hadde fått med oss at folk hadde skrapet is og at gradene ikke var på mer enn ca 3-8 grader og litt mer midt på dagen da solen skinte.......
Og Brrrr.... det stemte, vi landet, gikk ut av flyet og der var det ca 6 grader.....

JEG VIL TILBAKE!!!



Men uansett om jeg vil tilbake eller ikke, må nok feriekontoen fylles opp igjen og klær vaskes!!!!

Å vaske fire kofferters innhold tar både tid og ork  ;o)  tørketrommelen vår brant elementet opp rett før vi dro på ferie, så alle sokker, truser, håndkler og barne tøy MÅ henges opp på snor det og, og da tar jo alt litt lengere tid, her er det jo ikke akkurat det varmeste ute så alt må stå inne!!!!!!!!!!!

Vel nå er alt vasket, men det skal brettes og henges på plass, og slikt kan ta tid, hvis jeg ikke rett og slett benytter alene tiden jeg har i dag til å gjøre slikt.......   hmmmmm.....



JAMMEN!!  Det trur jeg jeg virkelig gjør, før jeg skal lage DEILIG middag.....

Vi snakkes alle dere fine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar