søndag 2. september 2012

Monster High

Monster high dukker er det STORE her om dagen, og visstnok ekstra kult at de er barna til store monster og skumle figurer.... hehe....
Det er ikke lett å henge med, for her går det fra Barbie til Bratz og fra Lalalopsy til Monster high.....

Men i disse dager er det som sagt Monter high som gjelder!!



Draculas datter, Sjøuhyrets datter og Frankensteins datter....


Men skumle eller ikke, jentene trenger nye klær, og disse jentene er skikkelig motebeviste!!! Men å bruke penger på å kjøpe klær, det skjer ikke, pengene spares, slik at nye dukker kan komme inn i heimen..... Så da er det å komme ned på hobbyrommet til mor, finne frem noe stoff som er stilig og gi beskjed til mor at her skal det syes!!!!!!

Utfordringer er bare barnemat i mors øyne (helt til hun setter i gang)
Dukkene har noen tynne kropper med lange ben smale midjer og en strutte rumpe uten like, så det er litt av en prøvelse å få klær til å passe  ;o)



Dette ble knotete og IKKE pent, så resultatet er ikke foreviget med kamera!!!!!
Lovte heller å kjøpe et nytt plagg til de, fra lekebutikken, bare jeg slapp å sy mer :o)

Men sy annet går bra, så i løpet av dagen havner jeg nok nede på rommet mitt igjen, vesker/bærenett er på planen i dag... så jeg får se hva jeg får til  :o)

Ha en deilig søndag alle fine!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar