onsdag 26. desember 2012

GOD JUL

GOD JUL........GOD JUL, ALLE SAMMEN




God jul alle sammen litt sånn litt på etterskudd..... her i huset har det gått i ett siden fredag..... siden det skulle være julaften her hos oss, og ettersom jeg ikke er helt i form om dagen, stopper nesten alle planene opp en etter en rett som det er.....  men utrolig nok, etter hjelp fra mann og barn, ble det jul i huset alikevel, jeg selv klarte å ta meg såpass sammen at juletre ble pyntet og kalkun og saus ble ferdig i tide  :o)




Så ble det jul alikevel...... maten smakte, gavene var superbe (!!) og atmosfæren var topp.... kunne ikke bedt om en bedre aften....

Men annen hvert år da vi ikke er sammen min familie på julaften, feirer vi sammen de på 1 juledag, så vi er så heldige at vi liksom får julaften to ganger vi.....
Så i år som så mange andre år, kjørte vi ned til kragerø og feiret en "ny" julaften med min familie....


MANGE flotte gaver for hele familien, og det blir så mye å ramse opp alt så jeg velger en av gavene og legger inn bilde for å vise...... litt utradisjonell gave fra mannen, ikke jentete i det hele tatt, men må sies at jeg har snakket om/ønsket meg dette i over 15 år.......
Så dette var kult!!!



Nå er dette "kun" en luft pistol, og ikke så skummel som den ser ut til, men fy så moro..... ejg fikk og et medlemskap i en pistolklubb, samt et 30 timers kurs!!! det skal nok komme godt med, hvis jeg skal bli skikkelig god......


Fikk og mange deilige penger, som kommer fryktelig godt med, pluss mye annet fint......



2.dag, i dag, var vi hos svigers igjen og fikk ribbe, godis og kaker, så nå trur jeg at jeg virkelig skal sprekke.... puh..... mye godt i jula gitt, så da jeg kom meg hjem derfra, kom pysjen på og bena på bordet....D.E.I.L.I.G!!!!!!!

Så nå er planen for resten av kvelden bare og sløve, sløve og sløve.... og ikke spise mer!!!!!

Vi snakkes alle der ute!!  Ha en fin kveld videre  :o)

1 kommentar: