søndag 16. desember 2012

selger unna litt...........

Nå er det en uke til jul, og jeg vet ikke hva jeg ikke har fått gjort ennå..... foreløpig null oversikt..... Det jeg vet er at vi har hatt et skikkelig jule vær for å så se det forsvinne i et sinsykt regnvær.... Og det er jo ikke noe hyggelig.....
en ting med dårlig vær er jo at man virkelig får gjort ting som ikke er det letteste å starte på om dagen, nemlig rydding..... synes vi har rot overalt jeg..... så i dag, i regnevær, satte jeg i gang og ryddet fler rom!!!!! da oppdaget jeg at vi har LITT for mye av alt!!!!
Så tenkte faktisk å bruke/benytte meg av bloggen og prøve å selge unna noen klær jeg har liggende (noen MED prislapper på!!!!)

Og siden det er jul snart tenkte jeg kanskje at 10% av det jeg selger for går til noe vedledighet.......

Glitter kjole H&M str 42, aldri brukt. 




Shorts fra cubus str 42, aldri brukt. 

Kjole fra Floyd str 14, brukt 1 gang. 

BLonde kjole kjøpt på Nelly, str 14, aldri brukt. 

"Støvete" lilla kjole med belte fra H&M str 40,  aldri brukt,   

Skjørt fra Gina Tricot str L, aldri brukt.

Pene Sko av merke "buffalo London" med lær såle og topp av sateng, blankt og glitter str 39, brukt en gang 


Tettsittende kjole kjopt hos Nelly, aldri brukt str L

Kult skjørt i lærimitasjon fra Gina Tricot aldri brukt, str 42
Legg til bildetekstBukser i lærimitasjon og overflatebehndlet. Blå fra Gina Tricot strW34, Grønn fra Bik Bok str L, Rød fra SisterS Point str L. Ingen av buksene er brukt før!



Body fra Bik Bok, aldri brukt str L

To like shortser med synlig glidelåser bak fra Pieces, aldri brukt, str  M/L og L/XL


Bukser med synlig glidelås i rumpa, Sort Fra pieces str L/XL, Sennepsgul Fra pieces str L/XL, Brun Fra SisterS Point str L. Ingen av buksene er brukt før.

Rosa skjørt med synlig glidelås bak fra H&M, aldri brukt. Str 44 

Jeg velger å ikke sette opp noen priser på hver enkelt, er du interessert i noe av dette, bare ta kontakt med meg på mail: mia.merethe.bye@gmail.com  , så kan vi jo bli enige om noe  ;o)

Håper dette er noe som noen kunne tenke seg, så kan jeg bli "kvitt" noe herfra  ;o)  har og noe smykker og stæsj, kanskje noen er interessert i det og????



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar