torsdag 14. mars 2013

kake og opera......

Trenger en ny header ser jeg!!!!  Får bruke litt tid innimellom her og finne ut hva slag jeg vil ha.... En med deilig farger iallefall, DET er helt sikkert!!! Så vi får vente å se da..... men først er det super kjapp ordning til karnevelsbursdag i morgen.
Er ikke lurt å velge å dra på opera dagen før et slikt bursdagsparty, men det valgte nå jeg..... så heldigvis er en kake laget, en gjenstår, får se om ikke den blir gjort i kveld, når vi kommer hjem.....


Om jeg skal skryte av meg selv så ble denne kaken jeg har laget ganske så tøff, ikke på langt nær så stilig som de i forrige innlegg, men dog.....

En liten sniktitt kan dere få se.....




Bilde er tatt med en stykk forferdelig dårlig telefon, satser på bedre bilde i morgen......


Ha en super dag alle sammen som er innom, nå er det rett i finklærne og ut å spise før opera, "Figaros bryllup" dette blir bra!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar