tirsdag 2. april 2013

Dagens reklame for meg selv.

Ja da er nettbutikken offisielt åpnet, og har allerede fått inn mye fint, og venter på en ny sending som skal inn der..... jeg gleder meg til å få MYE å gjøre, håper dere alle sprer ryktet og får venner og kjente til å stikke en tur innom mias-accessories...........

Som jeg sier er smykker og accessories er en måte å vise hvem du er på, det gjør en litt gladere innimellom, og så passer det til alle typer antrekk, en må ikke alltid gå med det største smykket man finner, en kan og bare ha på seg små "studs" i ørene og se og føle seg fin. Det gjør iallefall jeg.....



Se bare på alle disse store damene på collaget mitt, dette er jenter som vet at smykker er både flott og nyttig til å uttrykke seg selv!!!

Så dagens oppfordring er : VÆR DEG SELV OG GÅ MED DET DU VIL!!!!! OG VÆR STOLT!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar