mandag 1. april 2013

ny nettbutikk

Yuhu..........

Da har jeg fått meg min egen nettbutikk, hvor jeg selger smykker og annet accessories, og den heter noe så fjongt som http://www.mias-accessories.com/  .
Så hvis du liker tøffe og fine smykker, enten til deg seg eller i gaver så er det plassen å kikke. For her er det noe for enhver smak og ikke noe som "alle andre har" .

Så derfor blir det ikke solgt smykker og slikt på epla min mer, men fortvil ikke, jeg har plenty av ting som skal selges her i huset, jeg har hatt alt for store og mange planer, som aldri har blitt satt ut i livett, så selger unna ting av den grunn.



I dag er det den siste påske dagen og endelig kan vi starte med å få jentene hjem, var i Kragerø i går for å hente de, men det var ikke alternativt å komme hjem da!!!! Så vi dro hjem tomhendt og jentene kommer i dag istede.

Frem til det må jeg nok ned på hobbyrommet for å organisere butikkvarer..... MORO!!!

Ha en topp dag alle


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar