onsdag 22. mai 2013

blå manikyr.....

Oj da.... da var 17 mai over og jeg la ikke inne ett eneste innlegg over hvor fine jentene var i nye festdrakter, heller ikke hvor artige kaker jeg laget..... hehe... men jeg regner med det kommer sånn litt på etterkant, har erfart at det er greit å ha bilder her inne på bloggen. etter innbruddet i fjor sommer, da mistet jeg faktisk over et halvt års bilder..... trudde jeg hadde "reddet" de på forhånd på egen hard disc, men dog, det hadde jeg ikke altså, men heldigvis kunne jeg finne en del her inne på bloggen..... Så aldri så galt at det er godt for noe, å legge ut bilder av familie og ting..... hehe...

Dette innlegget blir ikke noe av slik kaliber, altså familie... men heller mine egne negler, og etter jeg har lagt de ut, er de strengt tatt ikke stort å ta vare på i ettertiden...  ;o)
Men dere får bære med meg og måtte se det....


Ikke lett å se, men her har jeg laget min egen maikyr med himmelblå tupper, og ikke minst, egne negler!!!!

Fant ut etter en liten opprydning i neglakk-kurven min, at jeg hadde ganske mange fine neglakker som jeg så sjelden bruker.....

dette her er bare at knippe av det jeg har...... tok kun bilde av de med samme  str :O)



Jeg håper dere har lagt merke til de søte sløyfe ringene, som jeg hadde på samt som jeg tilfeldig har satt på et par av neglakkene mine.....  ;o)
De ringene er å få på www.mias-accessories . Min fantastiske nettbutikk, der hvor det er mye fint for billig penge. Jeg synes faktisk at dere skal ta dere en tur innom for å ta en runde å kikke og kanskje handle noe fint, til dere selv eller som en liten gave dere er glade i :O)


Nå må jeg frem med kamera og ta bilde av ting som skal inn på nettbutikken min, samt noe som må inn på mias gjenbruk.... Holder jo på å rydde i "rot" her hjemme, slik at jeg kan starte hobbyer på nytt med blanke ark  :)

dere for kose dere i regnværet så håper jeg ikke dere flommer over.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar