tirsdag 14. mai 2013

hmmmm..... hadde jeg tjent penger på bloggen min og på hvert innlegg jeg hadde lagt inn her på bloggen nå i 2013, og skulle levd av det, ja da hadde jeg ikke overlevd lenge nei..... Dette her er jo bare flaut, enten blogger man  eller så blogger man ikke..... Så nå får jeg se å skjerpe meg med dette.....

Heldigvis er dagene blitt bedre for meg og kanskje jeg kan klare å blogge mer.....


I dag har jeg planer om å blogge bittelitt om neger ala 17 mai, og da er det er vel lov å pynte seg skikkelig??!!


10 av disse gjør nok susen...




Er jo en evighet siden sist jeg "designet" negler, og nå skjønner jeg at dette er pirke arbeid ja..... Og dette her har jeg drivet mye med for en stund siden?????

Ja ja... sånn kan det gå noen ganger.

Vi får nå se da, hvor fin jeg blir :o)
Så får jeg satse på at jeg blogger mer om bare litt, kanskje til og med i morgen...

So long folks...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar