onsdag 15. mai 2013

Regnvær..... ikke noe problem....

I dag bøtter regnet ned her i Porsgrunn, men jeg gråter ikke akkurat av den grunn, endelig kan jeg få gjort litt rent og litt ting og tang før vår store dag til fredag :o) Ville jo selvsagt hatt fint vær med sol og MANGE pluss grader, men da vet jeg at jeg ikke hadde hatt mye "ork" til å gjøre stort inne......




Men nå har det seg slik at det faktisk er grått vær......



Litt kjedelig for jentene som er på leirskole ute på "Klokkerholmen". Klokkerholmen er et kjempefint sted som eies av Porsgrunn kommune, som alle skolene i kommunen er på leirskole.... en helt egen øy, med mange fine utflukter med fokus på fjæra og kysten vår, hva som lever her og annet, så det er klart det er kjedelig at været for dem ikke er perfekt.....


Her er det iallefall fullpakket med planer for dagen. INNE!!

Det er klargjøring av det som kan klargjøres for 17 mai, og innkjøp ikke minst, pluss at Aurora stakkars har blitt "glemt".... Vi pusset opp rommene deres (IGJEN!) til deres 12 års dag, men vi fikk ikke motatt tapeten som skulle på Auroras rom før to uker etterpå, men det er jo nå 2 måneder siden..... Kanskje på tide å sette igang med det.... Da tenker jeg hun hadde blitt glad :) Alt er jo klart, det er bare å sette i gang......'

Så det er mye å gjøre foruten å furte over været, bare været blir lettere til fredag er jeg fornøyd, da er det tog gåing og ikke minst grilling..... Grilling blir det uansett vær..... Dermed basta!!!
Og etter noen runder rundt her inne i bloggland, fikk jeg massevis av inspirasjon av ting jeg kan lage til den store dagen vår!!
Blir jeg fornøyd, kommer det kanskje bilder i løpet av denne dag eller neste :)

Ha en strålende dag uansett hvordan været er der du er :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar