fredag 31. mai 2013

Velkomstgaven-......

Ikke værst, her for sånn ca fire mnd siden begynte jeg å abonnere på bladet Costume,
Egentlig pga velkommstgaven, det var nemlig en pakke med tre forskjellige produkter fra Ole Henriksen, i "travel size".




 Jeg har lenge hatt lyst til å prøve produkter fra han, men synes de er litt dyre, så det hadde vært litt kjipt om de ikke passet for meg, så dette var jo en ypperlig sjanse tenkte jeg......
Så i dag, da jeg var ute i postkassen, var det en pakke til meg,
WOW, i dag kom pakken med produktene..... jeg hadde jo helt glemt at jeg skulle få det jeg....
Så jeg ble ganske glad alikevell, siden jeg nå får prøvd det :)

Med fulgte:


"truth creme advanced hydration" - En luksuriøs fuktighetskrem designet til å lystne, oppstramme og tilføre huden uovertruffet (?) fukt.

"on the go cleanser" - Gele renseprodukt spekket med C-vitamin. tørker ikke ut huden.

"pick me up face tonic" - Mild og iltende (?) skintonic, som gør porene mindre synlig.

(fritt oversatt fra dansk, ikke like enkelt)



Nå far jeg iallefall testet produktene så går jeg se da........

Håper dere alle har en fin fin fredag, her i Porsgrunn er det VARMT!!!!! og jeg koser meg ute på verandaen med jordbær og limonade.... yum yum.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar