lørdag 15. juni 2013

pleie produkter.

Ettersom jeg har laget et innlegg om hva slag ansiktsprodukter jeg bruker (som du kan lese her)
Tenkte jeg å fortsette med andre produkter....
Produkter jeg er skikkelig glad i, og bruker hver dag..... Før var jeg ikke flink i det hele tatt i å ta vare på huden min, har liksom aldri hatt problem hud, verken i form av kviser eller tør hud heller ikke fet og blank hud.... Derfor har det liksom blitt "glemt" og oversett... Men ettersom alderen har krypet oppover, ser jeg at mine fine linjer er på vei til å synes.

Så da må jeg innrømme at jeg satte igang med å pleie både ansikt, hals/bryst og hender... Og resultatet er ikke helt synlig, men følelsen av å ha tatt vare på det, er topp..




1.   "Dirty Works- Eye Cream"  - Denne har jeg egentlig akkurat kjøpt, så har egentlig ikke store erfaringen med den ennå, men det er en mild øyekrem som skal hjelpe med å øke sirkulasjonen rundt det sensitive øyepartiet. Føles ganske bra på, og trekkes fort inn.


2.    "Audrey Christian- Push Up - Breast, Neck & Tummy Cream" - Denne kremen stimulerer produksjonen av kollagen, elastin og væske i brystvev og hud. Den strammer opp og reduserer strekkmerker, sies det, men å redusere strekkmerker har jeg ikke merket noe til, men stramme opp huden over brystparti stemmer. Må brukes gjevnlig over en periode, før du kan se resultater.
Lukter mildt og godt, og trekkes fort inn i hud.


3.   "Body Shop- Almond Hand & Nail Cream"  En helt fantastisk håndkrem!!! Er virkelig til å anbefale. Ganske fet, men tørker veldig fort inn (Det er jeg ekstremt avhengig av, da jeg føler meg skitten om den er lenge fuktig!)  Lukter litt rart, men ikke vondt.


4.   "Korres-  Mandarin Lip Butter SPF 15"  Også et produkt jeg virkelig anbefaler.... Den er god og fet, med lit antydning til rosa farge. Lukter ganske godt. Men en ekstra pluss er SPF 15!!!! slipper å tenke på hovne og solbrente lepper  !!

5.   "Bio Oil"-  En enkel og grei olje til å redusere ; Arr, Strekkmerker, Ujevn hudfarge, Aldrende hud, Dehydrert hud.  Et ganske nytt produkt jeg kjøpte pga. at jeg har litt ugjevn farge (hormon flekker) på bryst, og tenkte at denne kunne jeg prøve. Det sies at du må bruke den i ca 3 mnd før resultat synes, så kan ikke si om det funker eller ikke,
Lukter ganske godt, og ettersom du skal masere oljen inn, trekker den relativt fort inn!

Jeg handler ganske mye på VITA, siden jeg har både tilgang på senter pluss mulighet å handle på nett!!
Så det meste av produktene mine er å få tak i der....
(og selvsagt ebay.com da)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar