torsdag 6. juni 2013

Rengjøring..... huff.....

Huff denne dagen begynte ikke bra.. :(  Enormt trøtt, klarte liksom ikke å komme meg opp av senga, faktisk så kom jeg meg ikke opp før halv elleve...... Det er litt i det seneste laget men jeg klarte bare ikke!!!!!

Hadde bestemt meg i går at jeg skulle allikevel ha en treningsfri i dag, slik at jeg kunne få unna litt etterlengtet husarbeid.... ikke det at jeg har lengtet etter det, heller at huset har gjort det stakkars, her har det ikke sett ut i det siste.....
Det begynte trått da jeg heller satte meg ned å se på Dr.Phil..... av alle ting satte jeg meg ned å se på DET!!!!
NEI!!! Tenkte jeg, etter to dager med egling og krangling med jentene, tenkte jeg kanskje å overraske de med ryddig rom da de kom hjem fra skolen... så tenkt så gjort, og det da balla på seg det, mens jeg var "så godt i gang" fortsatte jeg liksågodt


Følte meg som en skikkelig flink husmor, ryddet barnas rom å greier.....
Men medaljen har jo selvsagt en bakside..... Det tærer skikkelig på energien min denne rengjøringen her,



Jeg får ta meg sammen her så blir jeg ferdig og kan ta meg en lang pust i bakken etterpå.....

Vi snakkes :o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar