onsdag 17. juli 2013

Lange vipper

Nå er det litt lenge siden jeg har fått tid til å skrive, men jeg vil legge inn et lite innlegg over  hva jeg gjorde i går......
Skal jo som fortalt før i bryllup.... og nå nærmer dagen seg med stormskritt, så i går satte jeg på vippe extention jeg liksågodt....
Var hos Linda`S hudpleie  i Porsgrunn, hvor jeg både fikk ansiktsbehandling, farging av vipper og påsetting av vipper for under 1500 kroner. Det var så hyggelig og deilig å være der, de tok virkelig vare på en...

Og jøss for en forandring..... jag har alltid ment at jeg har ganske lange og passe fyldig vipper fra før, men nå ser det ikke ut som jeg har hatt noen i det hele tatt.
Farget mine egne vipper slik at de skulle "gå i ett" med det påsatte....



På disse bildene er jeg helt uten sminke, ser og at jeg heller ikke hadde gredd bryna noe særlig heller.....

Gleder meg til å sminke meg i morgen, regner med at de blir skikkelig fine da....

I morgen skal jeg tidlig opp for å klippe litt av håret, og fikse neglene (neglene skal fikses på samme sted som vippene, super fint sted, hyggelige folk er viktig)

Så da, i morgen, tenker jeg er ganske klar for bryllup  :o)



Håper dere alle får en strålende helg dere og!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar