søndag 25. august 2013

ønsker meg nytt kamera!

åååå... jeg ønsker meg så et nytt kamera...... det jeg har nå er et  såkalt "hybridkamera", speilrefleks uten speil, altså, speilet er digitalt derfor er det og mye mindre enn et vanlig





Men om jeg er førnøyd med det er en annen sak.... Den innebygde blitzen strekker seg ikke langt nok opp, slik at på nærbilder kommer det en rund liten skygge etter linsa....
Jeg har byttet linse fra den som fulgte med, og den blir ca 10 cm lang når den er helt ute, men det spiller ikke noe rolle egentlig, for det blir skygge med original linse og, og den  måler kun ca 4 cm....

Så derfor blir frustrasjonen STOR når jeg skal ta detalj bilder, til fex nettbutikken min....

Jeg har INGEN peil på kameraer men jeg vet hva slag resultat jeg vil ha!!!!  Elsker jo å ta bilder av alt og ingen ting... driver jo med scrapping, så bilder er viktig for meg...

Men jeg VET at  dette kameraet jeg ønsker meg ser helt fantastisk ut!!!! skikkelig retro, og ikke bare det, det har og 16,5 MP, og det må jeg jo mene er bra!!!!

SJEKK det  ut da!!


bilde er hentet fra ebay

Jeg er iallefall helt in løv!!!!!


hentet fra  http://www.ebay.com/itm/Fujifilm-Fuji-FinePix-X100S-16-MP-23mm-f-2-FHD-Digital-Camera-16GB-SDHC-Card-/300913115289?pt=Digital_Cameras&hash=item460fd1c099


Så må nok spare til det der......

Mens jeg drømmer, sitter jeg INNE og ser ut på det nydelige været..... Gidder ikke å ut i dag, iallefall ikke ennå, sitter å glor på det store WorldWideWeb og drømmer meg bort  :)

Dere andre får slikke litt sol for meg .....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar