mandag 26. august 2013

"School & Teachers" fonts



Jeg er ikke så klar for skolestart egentlig, men nå er den jo startet og hverdagen er her igjen.
Og se hva jeg fant mens jeg tittet litt rundt i det store internettet.... Nydelige fonts, gratis å laste ned..Flotte fonter som er perfekte for ALLE dine behov, uansett prosjekt, enten du er mor, lører eller student.
Jeg elsker alle disse skriftene, men min favoritt er trolig "Class project"  Så artig!!







DK Crayon Crumble
to much paper
Lunch
KG Primary Dots Lined
Collegiate Heavy Outline
Teachers Pet
Bookworm
ClassProjectNBP
5th Grade Cursive
Storyteller
BackToSchool
Print Clearly
Eraser
Third Grade Handwriting
KBKinderWrite
No Talking Allowed
Learning Curve
Sience Project
NoBulliesAllowed
KG What the Teacher Wants


(linket fra Bits Of Everything


 )


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar