mandag 5. august 2013

Yum yum rips :o)

Ja da var vi kommet oss hjem fra den 3 ferieturen vår..... Vi har nemlig vært i Tyskland et par dager, mer presis 4 dager, var en tur i Lubeck... utrolig fin by, men det kommer nok et par bilder derfra om litt, så nok om det....

Etter at vi kom hjem fra Tyskland, måtte ripsen høstes... Etter at jeg lekte hobby gartner i våres, ødela jeg for meg selv, når det gjaldt antall rips på busken.... eller treet er vel best å kalle det!! Vår busk er så stor, at jeg tok liksågodt å klipte det på egenhånd, og tydeligvis tok jeg noen skudd, som skulle bli rips..... så mitt råd til dere alle er å klipp det på høsten!!

MEN det ble 1,3 kg da.... iallefall nok til litt syltetøy  :o)


Dette er noe jeg ELSKER!!! RIPS er det beste jeg vet  :o)

Håper dere og har fått høstet inn det som skal høstes skal.....

ha en fin fin dag videre  :o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar