mandag 28. oktober 2013

På tide med sy og søm..... igjen :)

Da sitter jeg her igjen... nede på hobbyrommet mitt med utallige ideer og mye kreativitet....  men nå sitter jeg her og med ikke noe lyst til å gjøre en shit......
sitter bare å kikker på nettet etter flere ideer, som jeg ikke orker å sette igang med...
Sitter og å lytter på lydbøker.... så jeg sitter iallefall ikke i stillhet.
men dog.....

Her ser dere bare noen av ideene jeg har fått, og lyst til å starte på......



Men nå er det en evighet siden jeg i det hele tatt har sitte bak en symaskin..... vet ikke om jeg klarer det en gang....





Etter å ha ryddet og ordnet hobbyrommet mitt, har symaskinen i en hylle, og stoffene står der og bare lyser med sin glans...

Så jeg får vel kanskje sette igang snart....


3 dager igjen til HALLOWEEN





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar