fredag 18. oktober 2013

pizza

'jeg fikk jo ikke skrevet noe innlegg i går, var alt for opptatt med å kikke på James Bond og spise Pizza med jentene...

*Tror ikke jeg har fortalt det her inne, men jeg var så heldig å vinne 5 gavekort på pizza fra Pizzabakeren her i  Porsgrunn...
Jeg var ute å kjørte og hørte på lokal radioen "Radio Grenland" og der var det en enkel konkuranse, trodde jeg, så jeg skrev inn en sms og tenkte ikke noe mer over det.... før jeg sto og laget middag, og telefonen ringte, med et ukjent telefon nr, og i det jeg tok tlf hvar det en som introduserte seg, som jeg ikke fikk med meg, og han spurte  : "Er du klar for pizza quiz?"  hæ?? pizza quiz, hvorfor det tenkte jeg.....
iallefall... jeg var med og vant 5 gavekort på pizza... Noe de ikke hadde fått gitt ut før... INGEN hadde klart å svare riktig på 3 spørsmål!!!!  Og uten å skryte, så var disse spørsmålene ganske lette

SÅ RESULTATET VAR JO PIZZA MIDT I UKA  :)


*Visste dere at : "Under kua henger osten!!!"

Og siden jeg ikke la ut noe halloween tips i går, legger jeg liksågodt to i dag

14 dager igjen til halloween


se http://www.polkadotchair.com/  for info



------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar