mandag 14. oktober 2013

Snart Halloween.....

Snart Halloween.....Og som vanlig er det stor planlegging av sminking og utkledning.... men det er jo noe jeg liker, jeg elsker jo alt som har med å bli utfordret på sminke fronten....

Så siden det kun er noen få små uker til denne dagen, må jeg få litt inspirasjon...



Alle bildene er hentet fra google`s bildegalleri....

Mye stilig ute og utrolig flinke mennesker, som sminker og stæsjer .... får jo håpe mine/vår blir like fine... og sansynligvis, blir det litt mix fra alle disse bildene....eller kanskje jeg kommer på noe annet i løpet av de neste 17 dagene.

De siste årene har blitt sminket slik.....




Halloween 2012



Halloween 2011



Halloween 2010


Jeg ser at sminkingen min har utviklet seg til det bedre med årene Så det blir spennende å se hva jeg fåår til i år...... Wish me luck,




Dagens Halloween tips.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar